Sunday, November 25, 2012

GERAMMMMMMM!!!!!!

Nampak tak betapa banyaknya tanda seruan..sbb geram dan marah sgt2,sampai menitis air mata,,sbb nak tingkatkan keupayaan membaca anak2 saya,saya cari tempat tuisyen utk kelas intensif membaca,,tempat tu kat tanjung chat,kota bharu,,Bayaran?boleh tahan lah,,RM350 utnk 2 orang,,hari ni kali ke 4,anak2 pg tempat tuisyen tu,,kelas 3 kali seminggu,,sekali kelas selama 2 jam,,
Nak jadikan cerita,,anak2 terbukak cerita,psl cikgu tempat tuisyen tu pukul dia dan adik,,si abg kena rotan kat kedua tapak tangan dan perut,,si adik kena penampar kat pipi kiri dan kanan,dan juga tampar kat kepala,,berderau darah saya,,sebelum ni,dia ada cerita tentang guru tuisyen garang,saya kata x pe,mungkin abang buat salah,selagi tak pukul x pe lagi...hah,,hari ni,,ambik kau,,kena penampar dan rotan anak aku
Saya call cikgu2 tu,,marah kaw2,,blh cikgu lelaki tu kata,,dia pukul meja je,sbb budak2 ni main2 sgt,,bayangkan kelas 2 jam tanpa rehat,,mana budak2 tahan,bagi la rehat 10 minit ke,,ni pukul anak orang. Kalau kelas tu free ke,,byar rm20,30 ke,saya blh tahan lagi,,kalau cikgu pukul kat sekolah pun saya blh faham lagi,,ni kelas berbayar,dkt RM200 utk sorang budak..mula2 cikgu tuisyen yg biul tu tak nak bg blk duit sbb anak2 saya dah x nak pg sekolah,,saya pun x nak bagi pg sana lagi,,baru 4 kali kelas,dah pukul,tampar anak org,,dah lama nanti,pecah kepala anak2 aku nanti.
Lepas sound selasernya dan saya nk wat report,,dia refund yuran,tapi tu pun separuh je,,tapi sampai skrg saya tetap tak puas hati,,geram sgt,,kalau x boleh ajar bdk2,,kenapa buat iklan,,ingat ni zaman batu ke,,main pukul2 anak org..kelas tu berbayar bkn free,,,Kat sini saya nak announce nama Tempat Tuisyen tu Pusat tuisyen KUaliti Bestari,,kalau cikgu2 dia terbaca kat sini,,saya akan siasat sapa owner tempat tu,,saya akan pg sound,dan check tempat tu berdaftar @ tak,,dan tungguuuuu,,kwan2 saya kat PPD nak siasat tempat tuisyen awak tu,,rupanya sebelum ni ada ibubapa yg dah mengadu....GERAMMMMMMMMM!!!!!!!!!

1 comment:

  1. baru nak g letak anak kat situ dan tanya bayaran..nasib baik servey dulu jumpa komen sis..thanks sis byk membantu

    ReplyDelete