Monday, March 4, 2013

Kisahnya............

Terus terang saya katakan pelbagai produk telah saya cuba sebelum ini..Ada produk tempatan,,bila pakai,,hasilnya meletups,,kulit cantik,,tapi bila tinggalkan x sampai dua hari,,keadaan kulit jadi teruk,,kulit jadi gelap,jerawat naik mengerutu.
Saya ada masalah jerawat teruk masa belajar di UITM Shah Alam dulu,,jadi saya pg buat facial di sebuah salon di Kompleks PKNS,Shah Alam..masa buat facial,,sakitnya yg teramat(dicungkil jerawat,,sampai menitik air mata,sbb sangat sakit),jadi kerna terpengaruh,saya beli produk tu(produk ni banyak iklan di majalah2,dan banyak saloon guna),jerawat saya beransur pulih masa guna produk tu,,
Tak lama lepas tu,,satu rumah kena demam denggi,,termasuk saya,,jadi saya tak pakai produk tu selama 2 hari,,bila tengok cermin,,Ya Allah,,kulit jadi macam terbakar,,jerawat naik makin banyak(x ada kaitan dengan denggi ye),,bila jumpa doktor pakar kulit,,doktor sahkan keadaan itu di sebabkan produk yg saya guna..
Lepas tu saya guna pulak jenama Dermologica,,tapi x jadi dgn kulit saya..mahal pun ada. Bila dah kerja,saya guna lagi produk tempatan..nama T..(glemer produk ni) Masa tu kulit saya oklah,,sbb matlamat saya nak hilangkan parut kat muka,,tinggal je produk tu 3 hari,,muka saya jadi kulit tak sekata,,kulit jadi gelap,,parut tak hilang pun....Akhirnya saya serik dgn produk2 tersebut.
Akhirnya saya temui Mary Kay,,Alhamdulillah,bukan pembohongan,,orang pertama yang perasan adalah anak2 saya..yang sulung siap cakap,,cantiknya kulit Mummy sekarang,,parut pun dah pudar,,wahhh..suami saya senyum je,,walau pun produk ni sedikit mahal,tapi sangat berbaloi2..saya cukup puas hati..sekarang saya nak bantu wanita2,gadis2 di luar sana yg ada masalah macam saya.Saya ada prinsip,saya takkan jual produk yang saya sendiri tak pasti keberkesanan,,produk ni mmg saya cuba sendir dan Alhamdulillah,sgt berkesan,sbb itulah saya berani promote

No comments:

Post a Comment