Saturday, February 11, 2012

SELAMAT ULANGTAHUN,SAYANG




12/2/2002-12/2/2012,dalam x sedar dh 10 tahun usia perkahwinan kita.terima ksh sbb jadi my hubby,my soulmate,my housemate,myroommate,terima kasih sbb 'bimbing' sy tika saya 'terjatuh',sentiasa disisi saat suka,duka,pahit,masin,lemau.terima ksh sbb terima saya seadanya,layan peel sy yg kdg2 'tingtong' n hangin 1 badan.Terima ksh sbb selalu tolong sy,selalu tlg kemas rumah,tlg basuh baju,tolong lipat baju & tlg jaga anak2.

Terasa baru semalam je saya sah jd isteri awk,terasa baru semalam terjumpa awk,awk senyum meleret sedangkan dlm hati saya ckp"amboi,senyum mengoda mcm perogol bersirila,gerun aku"....walau muka awk brutal tp dlm hati banyak taman,taman rama2,taman bungaraya,taman orkid,taman rusa ,malah taman belakang rumah kita yang sekarang banyak siput khinzir tu(ehem,,paham2 le,bila nak menebas..he,,,he)

Moga perkahwinan kekal hingga ke akhir hayat seperti kata2 awk"kalau sy masuk syurga,sy nak awk jadi bidadari saya"...terima ksh..akhir kata,,sy x nak apa2 hadiah,cukupla kereta sebuah@diamond sesar siku,takpun rantai emas ala2 tali kerbau punya edition,,bkn nak meminta2,cuma nak mengada-ngada....:)

SAYA SAYANG AWK

No comments:

Post a Comment