Thursday, December 30, 2010

Malu i.....

Petang td kemas2 rumah,,ye la dh nak start sekolah dossss..anak k2 dh msuk darjah satu,,mintak2 la dia ok,,dia ni walaupun boy tapi manja sikit,,x macam kakaknyer,,si kakak ni campak tgh pulau pun x pe,,si kakak jenis peramah dn senang dpt kawan,,jns yg senang sgt cari kawan,,tp abang chik ni manja sikit,,mintak2 anak mummy dpt kawan yg elok,,ari tu dpt kwn x elok,,ajar ckp f...k..ei geram jugak,,nasib baik dh ckp elok2 dgn anak,,jgn tiru n use the word,,,ari ni ader tragedy sikit,,nak basuh seluar n baju suami,,aii,,ader rambut pompuan,,panjang pulak tu,,rsnye rambut aku pn x panjang mcm tu,,apa lg boombang boombang la..potpet pot pet,,tibe2 suami tarik rambut aku2 urat...adoiiii,,kemudian dia ambik rambut yg aku syak rambut pompuan lain 2.."aaa..awk tgk sndiri la"..aku pun try la bezakan,rambut2 tu dgn rambutku,,dgn muka yg sgt2 kelat,,'''''ALAMAK,,knp rambut2 ni sama dgn rambut aku,,panjang pun sama,,bila plak rambut aku panjang mcm ni,,...tiba2.."oppssss,,sori,,yang,,rambut sy la,,dh panjang sgt,,x perasan plak,,he,,he,,he"..rupa2nya rambut2 tu rambut aku sndiri la,,,sorila sayang..malu iiii..buat letih je aku mmbebel......
Moral of the story:Jgn cepat buruk sangka...

No comments:

Post a Comment