Thursday, June 9, 2011

Cerpen terkini

Makluman:Segala cerpen dalam blog ini adalah hak ekslusif tuan punya blog ini. Segala copy and paste adalah dilarang kecuali dengan kebenaran tuan rumah(saya la),juga dibenarkan jika anda letakkan link saya pada cerpen2 tersebut. Tapi segala cerpen hak milik saya adalah dilarang sama sekali diprint,kecuali untuk dibaca oleh diri anda sendiri,bukan untuk tujuan mendapatkan duit @ dibukukan(saya pernah terkena ada company penerbitan,terbitkan cerpen saya tanpa info terlebih dahulu,,saya bukan gilakan duit,,tapi sekurang-kurangnya hargailah hasil kerja dan idea orang lain...sekian..maaf kalau ada yg tersinggung,,makcik membebel sekejap je...:)
Segala cerita dan nama2 adalah secara kebetulan dan tidak ada kaitan samada dengan orang yang hidup @ yang telah meninggal dunia.Sekian.Terima kasih

No comments:

Post a Comment