Monday, June 6, 2011

Pukul 1 pagi

Hmmm,jam dh menunjukkan pukul 1 pagi,tp mata x blh pejam lg,,mcm2 benda bermain dlm kepala otak..aiii penyakit lama dtg lg,..mcm ni cepat tua la,,sejak dulu selagi x pkl 3 pagi,selagi tu la x blh tido.Malam ni malam selasa,sprt biasa,penyakit mengidam pulut kuning setiap malam selasa n jumaat dtg lg. Tak de apa pun,,mmg gila makan pulut,,pulut buat sendiri n beli x sedap,yg sedap yg dpt dari rumah org kawin,rumah org buat kenduri kesyukuran,ore kelate kate pulut semangat.
Malam ni(opps dh pagi),,kenangan mengusik jiwa la pulak,terkenang kisah dulu2,terkenang cinta pertama ms belajar dulu,,my hubby bkn my 1st love.Kadang2 fikir kalau mcm ni,mcm tu,apa akan jd skrg yer..yg pasti bkn jodoh aku,n confirm x bahagia kalau kawin dgn first love tu sbb terlalu la pendiam.Sepuluh pertanyaan,jawab nya ya,tidak...Dulu2 rs mcm bercinta dgn tiang letrik(dh ler dia kurus cam tiang letrik),,aku pot pet pot pet,dia diam je,,huiii,,tekanan mental. Kata org kalau org byk mulut,sesuai sgt la dgn org pendiam,aku x setuju,,x suka,,lgpun aku terlalu ramai kwn tp dia ala ala monkey sumbang..Last sbb mmg x serasi,,putus mcm tu jer,terjumpa my hubby skrg ms practikal,,,mmg banyak mulut,mulut manis,ramai kawan,kalau keluar dating,,ader je terjumpa kengkawan dia. Pg sana,kawan,sini,kawan jgk.

Itula jodoh aku skrg,dh 9 thn setengah kami kawin,walau byk dugaan n rintangan,susah senang,suka duka,kami lalui bersama.Aku yakin Allah tahu yg terbaik bagi hambanya..Sekarang dgn org cahayamata,aku sgt bahagia..kengkadang gaduh jgk,,biasala,,sdgkan lidah lg tergigit,,tupai yg pandai melompat pn jatuh jgk kat tanah...tp kdg2 best jgk gaduh ni..kalau x gaduh,x der adegan pujuk memujuk..x der refresh blk hubungan. Doa ku semoga hubungan ini berkekalan hingga ke akhir hayat,moga Allah sentiasa memberkati kasih sayang kita..Pada suami ku,,Terima Kasih,,pada Allah yang Satu..Alhamdulillah,Syukur

No comments:

Post a Comment