Thursday, June 30, 2011

JOM REKA DIALOG


Segmen: Jom Reka Dialog


Si isteri mundar mandir,,bom dah nak meletup ni,,siap-sedia nak mencakar si suami yang baru pulang dari kedai sambil menyanyi lagu dangdut

Hati bertambah geram bila tengok si suami tersengih-sengih macam itik baru berbini

Isteri:Saya pesan belikan cili merah,bukan beli mentimun ni,,kenapa awak selalu macam ni?aaaargh,,geramnyer

Suami: Saya dah beli apa yang awak nak,,arghhhh..asyik mengamuk jer awak ni

Isteri:Aarrrrgh..saya cekik awak

Suami: Berani cekik la,,awk nak derhaka pada suami yer,,mai la kalau berani....

Tung tang tung tang..maka pertandingan suara siapa paling nyaring pun bermula...(dalam erti kata sebenar,gaduh la)



Tiba-tiba si isteri teringatkan suatu perkara:

Isteri: Sori la darling,,i lupa u blind color(buta warna),,heeee,,heee....u always la make my blood go upstair(naik darah,,heee)

Suami: (senyum sampai telinga,,,,sambil menyanyi-nyanyi sebab si isteri pun 2 kali 5 jer)

4 comments:

  1. uih..
    gaduh cekik2 bahaya nih...
    mcm2..
    pasal cili pun boleh gaduh eik..
    hehehe

    ReplyDelete
  2. hahahaha... kelakar la..buta warna erk...

    ReplyDelete